Dá se splitit, ale i splichtit. Tento půlčík sviští po strništi. První projekt dr-dr-drtí elektronické ry-rytmy, grind-nd-nd corově řve. Byla by to docela nuda, nebýt velmi kratinkých stopáží, střídání rytmů, oživování drsnými hlukovými vstupy. Skoro nepostřehnutalní jsou i dva hosté. Za kytarou se synťákem Moog A. Suber alias Chopstick a zpěv W. Meada aka Atx.
Druhá půle je samplově/elektronické rachocení NOISECONCRETE z Japonlandu. Chvilka staré německé melodie a rychlým střihem k zuřivosti (12). Field recording, česky řečeno terénní nahrávka (13) není o moc horší než další lo-fi noiseový track (14). Proměnnost hluků v kombinaci s živosti hlasu je unikátní, ovšem přebíjející šum vše sráží. Je zajímavé, že někdy je mix velmi vydatný a jindy ne a ne prolézt, byť je vybuzen nad míru (15,16). Jen živočišnost střihů, rychlost přelévání zleva do prava a neutuchající energie Vás přemluví k pokračování v poslechu. Jsou momenty, kdy je jisté, že Junji Ono umí zvuk přiostřit, takže se lze dohadovat, že mu jistá zastřenost nevadí a počítá s ní. Pokud tomu tak není, já ho jakožto Japonce samozřejmě omlouvám, he he!
RadeK. K
http://www.vankmen.com http://www.myspace.com/noiseconcreteg13 https://myspace.com/g13recordings