Skromně vypravený split obsahuje LightScribe disk a černobílou dvojstránku. Zda si oba projekty za trojicí Sádlo/Máslo fotografií stojí, nějak tyto podporují, nebo je to momentální jednorázové téma, není jasné. Každopádně, pro ty co neznají, je na obalu vysvětlení cože je to sexuální fetišismus i ten „normální“.
Nevysoký, nedlouhý (1mm/26:25) kompakt obsadily dva projekty. Ostravská bokovka Garasu, za níž stojí Radim Boreček ze Skla, se představuje třemi úseky. Jestli jsem u minulé recenze domovskou kapelu Sklo vypeskoval za divné bláto, i zde poslouchám obdobné. Jak ti může být pomoženo z Tvého vlastního pekla (1), když si v něm libuješ? Slaboučkým zvukům asistuje hekající slečinka, k extázi však nedojde. Ještě zbývají dva kousky, tak snad. Japonský pojmenovanec (2) chce rovněž cosi navozovat. Daří se, včetně pasáže, kdy mi spadla čelist i sluchátka, protože spodní hučáky náhle převálcuje neomalený burčák, který se projevuje i nadále, ale nemá už kouzlo překvapení. Nakenaši (3) budiž pojmenován dvouminutovým delayobraním. Roztodivné zvuky jsou sázeny a opakovány a zvedají první půlku rozdělence o chlup výš, než byl na počátku.
Než Tina Torture předvede svůj Hluk č. 58 (1), slečna dostane pár rákoskou. Rachot co se pak vyvalí je obří a to i bez kontrastního položení vedle svých soukmenovců! Do sterea roztažený lumpus, střihané elektronické erupce, implementované samply nebo manipulace jiného audio zařízení, střídání, sekání. Dál netřeba popisovat, tohle je devítiminutový Noise # 58. Poslechněte nebo nechte být!
RadeK.K.