Křiklavé barvy a množství kreslených postaviček. Přesně tak výrazné, abych si podobný titul bez rozmyšlení koupil v bedně slevněných CD v očekávání čehosi zajímavého a netradičního. Nakolik se to tentokráte povedlo posuďte sami:
Rozverné a capella broukání hodné mistra Bobby McFerrina se přelije do rytmických figur ala Manu Samplemania, beatbox. Zvukový galimatijáš.
Elektronicko-sytezátorový pokus o šílenou hitovku.
Klávesové motivky a robotické stupnice. KRAFTWERK goes pop.
Rap na koberci z drsných útočných rytmů.
Rovný rytmus a scratching. Chytlavé.
Prznění rytmů se zvuky jako od Spookyho na desce Found Sounds.
DJing s všelikým ohýbáním co je na plotně gramefínu.
Další discjockey s kytarou, kravským zvoncem a ságem. Country techno jazz.
Nastřílené samply a je konec.
Ruchové, brumové a zkreslené vzorky v rytmických vzorcích. Velmi povedené a odpovídající mému naturelu!
Atmosféricky hučící prostor s přelévajícími se ruchy.
Počítačové generování a urychlování rytmických částic.
Napískávání, disharmonické melodie v elektronickém kabátě.
Blbnutí na dražších klávesách s lépe vybavenou zvukovou bankou.
Devět minut. Kromě dvou pětiminutovek (18,20) nejdelší položka na výběru. Systém tanečního techna. Intenzivní podklad a variování na povrchu. Snesitelné.
Kombinování hotových muzik. Chaoticky znějící mixing. Šílený sen.
Zvonkohra obohacovaná dalším zvukovým smetím. Zpěv navozující pocit éterického popu. Písnička. Divná.
Klávesový mág se rozjíždí, rozehrává a uvádí pro své budoucí ekvilibristické eskapády.
Dva klávesové nápady jako od Mariána Vargy s elektronickými rytmy. Vkusné.
J. M. Jarre skládá muziku pro počítačovou hru.
Všechna hodnocení byla psána pod vlivem. Pod pouhopouhým vlivem poslouchaného. Výběrová skládanka se dá poslouchat díky krátké stopáži jednotlivých skladeb. Nevím kolikrát za sebou nebo jak často, ale protože se s podobnou muzikou až tak často nesetkávám, je mi milá.
RadeK.K